Załącznik do regulaminu nr 1
Polityka Prywatności
- 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument jest załącznikiem do Regulaminu. Jest zbiorem zasad i określeniem działań w zakresie przetwarzania oraz ochrony danych osobowych klientów sklepu internetowego IFIBE, które gromadzone są w związku z usługą sprzedaży podejmowaną przez sklep internetowy IFIBE.
- Administratorem danych osobowych jest Ewelina Malkowska – Amber Jewellery Ewelina Malkowska ul. Domeyki 21/1, 83-000 Pruszcz Gdański, NIP:9570996308, Regon: 220739769 prowadząca sklep internetowy IFIBE.pl
- Załoga sklepu dane osobowe klientów traktuje z poszanowaniem i dokłada wszelkich starań aby dane osobowe pozyskane przez serwis internetowy były bezpieczne.
- Jako Administrator przestrzegamy zasad Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) („Rozporządzenie”), Administrator jest podmiotem odpowiedzialnym za dane osobowe przekazane Administratorowi przez Klienta bądź pozyskane za pomocą sklepu internetowego.
- Dane osobowe podane przez klienta będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) Rozporządzenia (patrz §1, ust. 4)
- Dane osobowe są przetwarzane za udzieleniem zgody przez klienta.
- Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora tj. załogę sklepu IFIBE.pl oraz przekazywane tylko tym osobom i firmom współpracującym ze sklepem IFIBE, dla których dane osobowe klientów są niezbędne do pracy (działania handlowe, marketingowe, księgowość) oraz firmie kurierskiej dla której dane osobowe klienta są niezbędne dla pomyślnego dostarczenia wysyłki.
- Dane osobowe klienta są podawane dobrowolnie i bezpłatnie, są jednak niezbędne do realizacji zakupów w sklepie internetowym, rejestracji w sklepie itp.
- Klientowi przysługuje prawo do uzyskania danych osobowych, które go dotyczą w celu ich weryfikacji, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- Klientowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, nie mając jednak wpływu na to, że były one przetwarzane przed cofnięciem tej zgody (zgodnie z prawem)
- Dane osobowe klienta przechowywane będą do czasu cofnięcia przez klienta tej zgody oraz tak długo ile wymaga tego prawo.
- Dane osobowe klienta przetwarzane są w celach handlowych, marketingowych oraz profilowania.
- Dane osobowe jakie sklep IFIBE gromadzi i przetwarza:
- Imię i nazwisko,
- Adres zamieszkania i do korespondencji,
- Nr telefonu, e-mail,
- Informacje o przeglądarce internetowej,
- NIP,
- Inne dane osobowe po udzieleniu zgody przez klienta.
- 2 Bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności
- Płatności dokonane w sklepie internetowym IFIBE.pl są bezpieczne.
- Płatność kartami jest transakcją poufną, którą zapewnia zastosowanie skutecznych zabezpieczeń transakcji takich jak 3D Secure (Verified by VISA oraz MasterCard Secure Code), SSL (Secure Sockets Layer).
- System wymieniony w §2 ust.2 zapewnia, że nr kart płatniczych klienta nie trafiają do bazy danych sklepu internetowego, a więc nie są przez sklep gromadzone i przetwarzane.
- Bezpieczeństwo podczas dokonywania przelewu przez bank klienta zapewnione jest właśnie przez bank (zabezpieczenie login, hasło). Klient loguje się na stronie banku, dane nie trafiają do sklepu internetowego IFIBE.pl.
- Załoga sklepu IFIBE.pl nie mają dostępu do nr kart kredytowych klientów ani do danych z nimi związanymi.
- Pliki cookies
- Pliki cookies – dokument tekstowy, który pobierany jest na komputer lub urządzenie mobilne podczas odwiedzenia sklepu internetowego IFIBE, po to aby przy kolejnej wizycie na witrynie pobrać ten tekst z urządzenia klienta.
- Na pobranie plików cookies klient wyraża zgodę dobrowolnie i bezpłatnie.
- Klient może zablokować zablokować gromadzenie plików cookies w swojej przeglądarce, co może utrudnić lub uniemożliwić niektóre funkcje sklepu internetowego.
- Pliki cookies używane są przez sklep internetowy IFIBE.pl w celu zapisywania preferowanych przez klienta produktów, preferowanej strony startowej, automatycznego uzupełniania formularzy związanych z zamówieniami i wysyłką, do sprawdzania czy klient jest zalogowany i czy ma włożony do koszyka produkt, do optymalizacji działania serwisu internetowego, gromadzenia danych statystycznych i analitycznych, aby później wykorzystać je do działań marketingowych, przedstawiania zindywidualizowanej oferty dla klienta oraz wykorzystaniu ich w AdWords raz Facebook Ads.