Zwrot
Jeżeli stwierdziłeś, że produkt który zakupiłeś w IFIBE.pl jednak nie jest Ci potrzebny lub z innego powodu nie chcesz go zatrzymać przysługuje Ci prawo jego zwrotu. Masz 14 dni na to, aby złożyć oświadczenie lub użyć gotowego formularza, który jest dostępny w naszym sklepie internetowym o odstąpieniu od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny zwrotu produktu.
Oświadczenie lub formularz wyślij elektronicznie na adres e-mail info@ifibe.pl lub listownie na adres Królewskie Czaple 28F, 80-298 Czaple.
Po otrzymaniu od Ciebie oświadczenia/formularza obsługa IFIBE poinformuje Cię o tym i wskaże co dalej.
Produkt musisz zwrócić w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpienia od umowy sprzedaży.
IFIBE zastrzega sobie, że zwrot pieniędzy może nastąpić dopiero po odebraniu zwracanego produktu lub po przesłaniu przez klienta dowodu wysłania przesyłki.
Przypominamy, iż zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, co może wpłynąć na obniżenie wartości rynkowej produktu, za czym idzie wartość zwracanych pieniędzy klientowi.
Pamiętaj, aby zwracany produkt zapakować tak aby dotarł on do nas bezpiecznie i bez uszkodzeń.
Niestety zwrot produktu odbywa się na Twój koszt.
Aby pobrać formularz zwrotu kliknij poniżej:
Więcej szczegółów w regulaminie
Reklamacja
Jeżeli odkryłeś, że produkt, który zakupiłeś w IFIBE.pl posiada jakąś wadę lub jest uszkodzony przysługuje Ci prawo do reklamacji.
Aby złożyć reklamację pobierz formularz reklamacji, który jest dostępny w naszym sklepie internetowym. Następnie spakuj wadliwy produkt z paragonem oraz wypełnionym formularzem reklamacji, po czym wyślij przesyłkę na adres Królewskie Czaple 28F, 80-298 Czaple.
Na odpowiedź na reklamację czekaj do 14 dni od jej otrzymania przez nas. Odpowiedź uzyskasz listownie, jeżeli nie odezwiemy się w ciągu 14 dni uznaj ją za rozpatrzoną pozytywnie.
Aby pobrać formularz reklamacji kliknij poniżej:
Pamiętaj, zanim złożysz reklamację upewnij się czy należycie obchodziłeś się z biżuterią .
Więcej szczegółów w Regulaminie