Regulamin
- Dokument ten zwany dalej „regulaminem” określa zasady i warunki działania oraz korzystania ze sklepu internetowego „IFIBE” , którego jednocześnie właścicielem, sprzedawcą i administratorem jest Amber Jewellery Piotr Malkowski z siedzibą w Gdańsku ul. Kilińskiego 11B/13, 80-452 Gdańsk, NIP: 9570990955
- Do korzystania ze sklepu internetowego IFIBE potrzebne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych funkcjonalności sklepu internetowego min. rejestracji, czy składania zamówień na, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej e-mail
Słownik
Regulamin – zbiór obowiązków oraz praw stron umowy tj. klienta oraz sprzedawcy
Klient – osoba fizyczna, prawna i jednostka organizacyjna, która nie posiada osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w sklepie internetowym IFIBE.PL
Konsument – osoba fizyczna, która nabywa produkty poprzez sklep internetowy IFIBE.PL w celach, które nie są związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą
Sprzedawca – IFIBE.PL z siedzibą firmy w Gdańsku ul. Kilińskiego 11B/13, 80-283, NIP: 9570990955
Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem www.ifibe.pl
Serwis internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem www.ifibe.pl
Rejestracja- proces, w którym klient tworzy swoje konto w sklepie internetowym IFIBE.PL
Konto – Panel indywidualny klienta, który służy do dokonywania zakupów i innych czynności z nimi związanych po wcześniejszym zarejestrowaniu się oraz zalogowniu
Produkt – wszystko co oferuje w sprzedaży sklep IFIBE.PL
Umowa sprzedaży -umowa sprzedaży produktów zawarta pomiędzy klientem, a sprzedawcą
Czas realizacji zamówienia- czas w którym wykonywane są przez sprzedawcą czynności związane z przygotowaniem zakupów dokonanych przez klienta w sklepie internetowym IFIBE.PL do wysyłki
Czas dostawy – czas od momentu wysłania przez sprzedawcę dokonanych przez klienta zakupów do momentu otrzymania przez klienta przesyłki
Forma płatności- różne formy płatności dostępne dla klienta w sklepie internetowym IFIBE.PL
Newsletter – Forma wiadomości wysyłanej drogą elektroniczną, telefoniczną bądź pocztową zawierającej aktualne oferty i promocje sprzedażowe przez sklep IFIBE.PL po otrzymaniu wcześniejszych zgód od klienta
Reklamacja- proces, w którym klient zgłasza i przekazuje do Sklepu IFIBE.PL produkt, który posiada wadę w celu jego wymiany, naprawy lub zwrotu pieniędzy
Zwrot – zwrot produktu zakupionego w sklepie IFIBE.PL bez obowiązku podania przyczyny na warunkach praw konsumenta zawartych w regulaminie
Załączniki – wszystkie dokumenty oznaczone jako załączniki do niniejszego Regulaminu
§1Rejestracja użytkownika
- Rejestracja w sklepie internetowym IFIBE jest dobrowolna oraz bezpłatna.
- Aby założyć konto w sklepie internetowym należy dokonać rejestracji.
- Rejestrując się należy podać niezbędne dane osobowe, które widoczne są na każdym kroku procesu rejestracji ( imię, nazwisko, e-mail, hasło)
- Przy rejestracji klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera oraz wiadomości handlowych i marketingowych.
§2 Składanie zamówień
- Składanie zamówień przez serwis internetowy www.ifibe.pl możliwe jest przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia oraz święta.
- Wysyłka zamówionych towarów odbywa się w dni robocze w godzinach 9:00 – 18:00.
- Składanie zamówień możliwe jest zarówno drogą internetową (§2 ust.1) i telefoniczną pod nr telefonów +48 606362104 , +48 538303138.
- Składanie zamówień drogą telefoniczną możliwe jest w dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9:00 do 18:00.
- Sprzedawca zastrzega sobie w celach weryfikacji zamówienia kontakt telefoniczny z klientem.
- Klient może złożyć zamówienie przez serwis internetowy www.ifibe.pl jako użytkownik zarejestrowany (po uprzednim zalogowaniu się na swoim koncie w serwisie) lub jako użytkownik niezarejestrowany ( z pominięciem rejestracji i logowania w serwisie)
- Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
- Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Kupującego.
- Aby zamówić wybrany produkt należy po przeglądnięciu oferty umieścić produkt w „koszyku” i postępować dalej zgodnie z instrukcją. Umieszczenie produktu w „koszyku” nie oznacza jego zakupu, towary z koszyka można usuwać i dodawać.
- Produkt jest zakupiony po przejściu wszystkich etapów zakupów kończąc na finalizacji tj. po wybraniu opcji dostawy, opłaceniu (płatność z góry lub za pobraniem) i zamówieniu produktu.
- Nie istnieje możliwość anulowania zamówienia po jego wysłaniu.
- Realizacja zamówień dokonanych po godzinie 13:00, w soboty, niedziele i święta dokonywana jest w następnym dniu roboczym.
- Realizacja umowy zawartej z serwisem internetowym jest dzień odbioru przesyłki przez kupującego.
- Z uwagi na to, że biżuteria zawiera kamienie naturalne, mogą się one różnić od tych przedstawionych w ofercie sklepu co nie zmienia ich walorów estetycznych ani wartości rynkowej.
- Ze względu na specyfikację sprzedawanych produktów, biżuteria przedstawiana w ofercie może nie oddawać rzeczywistych rozmiarów mimo wszelkich starań załogi podczas sesji zdjęciowej.
- Rozmiary biżuterii są podawane w opisach poszczególnych produktów w miarach : mm, cm
- Zgodnie z polskim prawem wyroby biżuteryjne o wadze do 5g nie muszą posiadać wybitej próby srebra.
- Paragon fiskalny jest równocześnie potwierdzeniem, że biżuteria którą klient zakupił jest wykonana ze srebra.
- Realizacja zamówień dokonywana jest w Polsce oraz za granicą.
§3 Ceny produktów i płatności
- Ceny podane w sklepie internetowym nie ulegają negocjacji.
- Sprzedawca zastrzega sobie, że ceny w sklepie internetowym oraz punkcie sprzedaży stacjonarnej mogą się od siebie różnić.
- Ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto, które zawierają podatek Vat.
- Ceny podane w sklepie internetowym są cenami za poszczególne produkty i nie zawierają kosztu wysyłki.
- Koszt wysyłki jest doliczany w procesie dokonywania zakupów w sklepie internetowym.
- Koszt wysyłki określony jest w zakładce dostawa i płatności.
- Klient ma możliwość skorzystania z poniższych form płatności:
- Płatność kartą PayU
- Płatność online PayU
- Płatność Blik
- Płatność przelewem bankowym na nr konta mbank: 84 1160 2202 0000 0005 2209 4420
- Płatność za pobraniem
- Przyjęcie zamówienia do realizacji dokonywane jest po uprzednim jego opłaceniu z wyłączeniem opcji „za pobraniem”. Jeżeli klient wybierze metodę płatności przelewu tradycyjnego, zamówienie zostanie przyjęte po zaksięgowaniu płatności u sprzedawcy.
§4 Dostawa
- Dostawa realizowana jest pod adres podany przez klienta przy zamówieniu.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost.
- Istnieje możliwość wybrania przez klienta innej firmy kurierskiej, płatność w takim przypadku w całości pokrywana jest przez kupującego, a za uszkodzenia zamówionej paczki oaz jej zawartości sprzedawca nie bierze odpowiedzialności.
- Sprzedawca obowiązuje się do wysłania towaru bez wad.
- Czas realizacji zamówienie jest nie dłuższy niż 14 dni roboczych , z wyłączeniem biżuterii wykonywanej na zamówienie .
- Czas realizacji dla zamówień zagranicznych może być wydłużony jednak nie dłuższy niż 25 dni roboczych, z wyłączeniem biżuterii wykonywanej na zamówienie.
- Opłacone uprzednio zamówienie dostarczane jest wyłącznie klientowi zamawiającemu przesyłkę lub osobie wskazanej przez klienta podczas zamówienia.
- Próba doręczenia przesyłki jest 3 krotna, następnie zamówienie wraca do sprzedawcy. W przypadku wybrania opcji zapłaty za pobraniem po 3 krotnej próbie odręcznia przesyłki zamówienie zostanie anulowane.
§5 Odstąpienie od umowy – zwrot towaru
- Klient ma prawo zwrócić zamówione produkty na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta oraz Przedsiębiorca Prowadzący Jednoosobową Działalność Gospodarczą, na podstawie art. 27 w związku z art. 38a ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne pisemne oświadczenie terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zamówienia (przedmiotu umowy).Aby zachować ten termin wystarczy wysłać oświadczenia przed datą jego upłynięcia. Oświadczenie można wysłać mailowo na adres: info@ifibe.pl bądź listownie na adres ul. Domeyki 21/1, 83-000 Pruszcz Gdański
- Oświadczenie można wysłać korzystając z formularza zwrotu dostępnego w zakładce zwroty i reklamacje dostępnej na stronie sklepu internetowego.
- W sytuacji odstąpienia od umowy przez klienta umowę sprzedaży uznaje się za niezawartą.
- Konsument ma obowiązek odesłania zwracanego produktu w nienaruszonym stanie, dbając o odpowiednie zabezpieczenie paczki w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia/ formularza zwrotu.
- Klient dokonując zwrotu wcześniej zamówionego produktu dokonuje tego na własne ryzyko oraz swój koszt.
- Sprzedawca zwróci należność za zwracany produkt klientowi w ciągu 14 dni od odebrania zwrotu przez sprzedawcę na podany w oświadczeniu / formularzu zwrotu nr konta bankowego.
- Zwroty należy wysyłać pod adres korespondencyjny tj. IFIBE ul. Domeyki 21/1, 83-000 Pruszcz Gdański
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m. in. w odniesieniu do umów:
- świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§6 Reklamacja
- Klientowi przysługuje prawo do reklamacji zakupionego produktu.
- Zgłoszenie reklamacji może zostać wysłane drogą elektroniczną na adres mailowy info@ifibe.pl lub drogą listowną na adres ul. Domeyki 21/1, 83-000 Pruszcz Gdański
- W celu zgłoszenia reklamacji należy pobrać formularz reklamacji w zakładce zwroty i reklamacje dostępnej na stronie sklepu internetowego.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
- Klient zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną tj. mailowo, telefonicznie lub listownie.
§7 Dane osobowe
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) („Rozporządzenie”) w celach związanych z transakcjami, które dokonywane są w ramach Sklepu oraz w celach, które wynikają z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sprzedawcę, a także na podstawie zgody Klienta – w celach zgodnych z treścią udzielonej zgody, w tym w celach handlowych i marketingowych. Sklep internetowy IFIBE przetwarza dane osobowe klientów zarejestrowane w sklepie jako administrator danych osobowych.
- W celach handlowych, marketingowych oraz newslettera dane osobowe klienta są przetwarzane po uprzedniej jego zgodzie na otrzymywanie wiadomości handlowych i marketingowych drogą elektroniczną, listowną, sms i mms – ową.
- Podane dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. a i b Rozporządzenia wskazanego w §7 ust. 1 niniejszego regulaminu.
- Wszystkie dane osobowe podawane przez klienta są dobrowolne, jednak nizbędne do realizacji zakupów w sklepie internetowym IFIBE.
§8 Postanowienia końcowe
- 1. W sytuacjach, których nie reguluje powyższy Regulamin mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz kodeksu cywilnego. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają praw konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową lub kodeksu cywilnego.
Załączniki:
- Polityka Prywatności
- Formularz zwrotu
- Formularz Reklamacji